Dacia Jogger lansmanı ödüllere doyamadı
11. Masters of Events by ACE of MICE Awards töreninde Dacia Jogger lansmanı, En İyi Lansman Etkinliği ve En İyi Etkinlik Prodüksiyon ödüllerini alarak başarılarına bir yenisini ekledi.
Turizm ve etkinlik sektörünün Oscar’ları olarak bilinen ve sektörün en iyilerinin ödüllendirildiği Masters of Events by ACE of MICE Awards töreninin 11’incisi 9 Nisan Pazar günü gerçekleşti. OYAK Turizm Hizmetleri iş ortaklığı ile ezber bozan kurguda hayata geçirilen Dacia Jogger lansmanı ile Dacia Türkiye, iki ödül birden kazanarak önemli bir başarıya daha imza attı.
Törende “En İyi Lansman” ve “En İyi Etkinlik Prodüksiyonu” ödüllerini alan Jogger lansmanının her detayındaki yaratıcı ve etkileyici unsurlar etkinliğin merkezine yerleştirildi. Iğdır ve Kars’ta düzenlenen etkinliğin ilk adımı, Iğdır’da 12 bin metrekare alana yayılan Tuzluca Mağaraları’nda gerçekleşti. Dacia’nın yenilenen yüzü ve ideolojisi, etkinliğe özel hazırlanan “video mapping” prodüksiyonuyla mağara duvarlarında sahnelendi. Dijital sanat şovlarıyla Dacia dünyasının merkezine dönüşen mağaranın farklı bölümlerinde, profesyonel oyuncularla otomobilin modülerliğine odaklanan sürpriz mizansenler gerçekleştirildi. 22 adet projeksiyon, dansçılar ve Jogger modeli ile oluşturulan görsel içerikler ortak bir akışta kurgulanmıştır. Oluşturulan yapay zeka konseptinin katılımcılarla doğrudan etkileşime geçtiği düzenlemede, mağara içerisinde lansman için özel olarak tasarlanan konferans salonunda Jogger’ın teknik detayları paylaşıldı. Mağaranın loş atmosferinde gerçekleştirilen, yöresel lezzetlerden oluşan ‘Kayıp Yemek’ konsepti ile misafirlere gastronomik bir deneyim de sunuldu.
Bölgenin gizemli coğrafyası, Jogger’ın ilk sürüşlerine ev sahipliği yaptı. Bir mağarada ilk test sürüşü deneyimiyle başlayan; Doğayla iç içe Gökkuşağı Tepeleri, Aras Nehri kıyıları ve Ani Antik Kenti gibi pitoresk manzaraların ortaya çıktığı rotalarda aracın sürüş kabiliyetine odaklanıldı. Kişiselleştirmenin tüm detaylarıyla düşünüldüğü lansmanda, her Jogger ismine özel hazırlanıyor; Lansman alanı bisiklet, çatı çadırı, kayak ve portbagaj gibi katılımcıları maceraya davet eden aksesuarlarla donatıldı.
Jogger lansmanı ile Dacia Türkiye, Ödüllerin yanı sıra Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği 2022 Satış ve İletişim Ödülleri’nde basın mensupları tarafından “Yılın Basın Lansmanı” seçilerek başarısını kanıtladı. ACE of MICE Ödülleri’nde kazandı.
Ayrıca Global Renault’nun faaliyet gösterdiği tüm ülkelerde en iyi bağlanabilirlik çabalarını ödüllendirdiği “Countries Challenge” yarışmasında finalist olarak seçilmiş ve uluslararası platformda takdir toplamıştır.
>