Teknoloji

Bakanlık açıkladı: 2023’ün ilk yarısında 640 bin 795 davetiye tescillendi!

2023 yılının ilk yarısında Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı bünyesinde hizmet veren ALO 181 Davet Merkezi ile. 640 bin 795 davetiye kayıtlıfiş.

Konut projeleri, tapu işlemleri, sarsıntı sonrası hasar tespit çalışmaları, deprem bölgesinde başlayan depremler, bakanlığın ALO 181 Davet Merkezi’ni arayan vatandaşlara veriliyor. ‘Yerinde Dönüşüm’ proje ve çevre kirliliği gibi birçok konuda bilgi verilmektedir. ALO 181 Davet Merkezi üzerinden vatandaşlar tapu ve kadastro süreçlerinde hızlı bir şekilde randevu alabilir ve Web Tapu üzerinden başvuru yapabilir.

8 BİN 472 AFET MAĞDURU ‘SİTE İÇİ DÖNÜŞÜM’ İÇİN ÇAĞRILANDI

2023’ün ilk 6 ayında 640 bin 795 davet alan ALO 181 Davet Merkezi de depremzedeler tarafından yoğun bir şekilde arandı. Bakanlığın 17 Temmuz’da hayata geçirdiği ‘Yerinde Dönüşüm’ projesi için ALO 181’i arayan 8 bin 472 afetzede, konu hakkında bilgi aldı.

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, resmi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Bakanlığımız bünyesindeki ALO 181 Davet Merkezi ile ‘Yerinde Dönüşüm’ projemiz ile ilgili tapu randevusu, web tapu başvurusu süreçlerini kolaylaştırıyor, soruları cevaplıyoruz. Özellikle tapu başvurularında her zaman yanında olduğumuz vatandaşlarımızın bekleme sürelerini azaltarak zamandan tasarruf ediyoruz.sözlerini kullandı.

“VURATIN İŞLEMLERİ WEB TAPU SAYESİNDE KOLAYLAŞTI”

ALO 181 çalışmaları hakkında bilgi veren İdare Bilgi Sistemi Başkanı Dr. Ebru Köseoğlu, vatandaşların hafta içi 08.00-18.00 saatleri arasında Davet Merkezi’nden tapu randevusu alabileceğini belirterek, “Vatandaşlarımız tapu ile ilgili her türlü bilgiyi ALO 181 üzerinden alıyor. ALO 181 Çağrı Merkezi üzerinden Web Tapu üzerinden satış işlemlerini yapabiliyor.”terimleri kullandı.

VATANDAŞLAR DA ÇEVRE KİRLİLİĞİ ŞİKAYETLERİNİ ALO 181’E BİLDİRİYOR

Bakanlık ÇED İzleme ve Çevre Kontrol Daire Başkanı Barış Ecevit Akgün, vatandaşların çevre kirliliğine karşı duyarlı davrandığını belirterek, “Bakanlığımızın ALO 181 ve WhatsApp bildirim hattına ilettiği vatandaşlarımızın talep ve şikayetlerini alıyoruz. Online olarak yetkili il müdürlüğümüze iletiyoruz.”dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu